Keep on moving

Assalamualaikum....

Rasa bersalah pun ada kat blog ni....sebab seakan kena lupa or tinggalkan mcm tu je...bila rindu baru jenguk....lalalala....

I am in the middle of writing my thesis...jadi, mungkin kah itu leh bagi alasan kekononnya busy? Boleh laa kot....org lain belajar jugak...awak claimed mcm awak super busy...kikiki....

Hmmmmm, sebenarnya i am running out of time to be honest. My long overdue datelines has become deadline! Mmg mcm nyawa2 ikan...tapi being me...i try to make myself calm..sbb kalau kelam kabut, mmg satu apa pun x jadi..end up, jadi biol adalah....Fuh fuh fuh....i just came back from the UK end of January lepas selepas 'bertapa' kat gua thur...hehehe..xde lah selepas 'bertapa' selama 3 bulan nak siapkan my trascripts dan jumpa sv2 dgn gigihnya...i was impressed with myself sbb within those three months...4 kali je g city centre..no portsmouth outlets at all! Rekod tu...n i have been travelling via train every two weeks mengadap sifu2...gigih sungguh le mokcik masa tu...most of the time, i will be in the library..ngeh ngeh ngeh...baru rasa macam belajar ye dak...

So skrng,dah balik semula kat Msia 2 bulan mcm tu...errmm..ummmppph....jadi balik mcm siput sedut....huwaaarghh...i am easily distracted...please laa....last week hampir2 skett nak weeng...Alhamdulillah, dpt lepak jap dgn kakak yg baik hati lagi concern..Kak Eton...refresh balik my missions...Alhamdulillah..this week i am on the track balik...I have two tasks to be submitted by end of this month and series of tasks waiting ahead...Rabbi Yasser Walla Tuaasir...

I need to write down in this blog to keep my sense n my sane...hehehehe....wishing all e best to the readers...kalau masih ada readers lagi laa...doa for me ok ;)

Comments

Neny said…
Glad to see u have updated the blog durra! Ramai org dah stop blogging skrg. Aku suka baca blog org walaupun blog sendiri makin x update...hahaha. Ku doakan ko terus maju jaya :)
hehehe....aku rasa writing gives me sense of stability...mula cuba gak on insta...tp..being a talkative person...it doesnt work well to be honest...nak nak pulak...i in my own world...sbb bekerja sendirian tanpa org2 sekeliling...rasa blogging ni outdated kot...tp at least...bila reflect balik apa yg kita tulis...ooh kita ada ups n downs..tu yg aku rasa...

Thanks Neny for e doa n encouragement.....hehehe...lepas ni mmg rajin laa aku update...throwback pun mungkin....
Neny said…
Iye, aku pon prefer membebel di blog dr FB dan IG. Rasa mcm terapi gitu bila menulis di blog. Tp dek kekangan masa maka x dapat la nak update selalu. Dont worry, kalau ko update, aku pasti akan baca....hehehe

Popular Posts